CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 11 December 2012

inilah 'jurulatih' saya

Assalammualaikum..

Eh tetiba ahkak ada jurulatih sendiri ken..curlaassss gim pun ko tak penah masuk apatah lg nk ada jurulatih hhheeee

Sebona eh dpt jugak kita merasa beg 'jurulatih' ni ha hhheee..


Lama giler dah teringin..kita beli kt fb Cahaya Cinta..

Kebetulan dia jual dgn hg mampu beli so mampulah kita membelinya hhhhhaaaaaaa

W/pun mcm biasa lah gred 'cap ayam' tp bole bawak sampai termimpi2 kot..kalo gred AAA agaknya terus tak tido aku..*ok over*

Pilih2 kaler pepel jugak yg aku minat, ingat nk beli kaler brown atau itam tp gatai oder jugak kaler pepel..aku ingatkn kaler pepelpink..rupanya pepel..

Pastu meroyan cari baju nk mix match dgn beg..hheeewww!!!

Tanya hadi pun dia suka kaler pepel..tanya alya bole plak dia tunjuk beg lain..tanya awatif terus nk main game dlm phone..gggrrrrrr

Ingat nk let go tp rasa mcmmmmm eh kalo pakai baju kuning, beg pepel baru colour block..wahhhhh colour block sgttttt!!puuuiiii
** nk pegi beli baju kuning jap...eh tetiba sgttt :P **

4 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

vavee...
dh dapat jurulatih best wwoooo...
kite dh verangan nk beli jugak tapi mak aihhh...
sebulan gaji pokok kite tu..
glurp, tgu ehsan somi la.. hahaha

salwana nordin @ che'wa said...

leily beg ni cap ayam je tp lari jugak ler bajet kita bln ni hhhheeeee...

nk beli yg ori gaji sebulan kite pun tak cukup hhhhuuuu

lieyalatif said...

wah kelas ko nyah...welvcome to the club yeak heheeheheh....so ape lagi, melaram laa gitu berhenbeg coach...hehehehe...cantik pilihan ko...aku suke...pandai ko milih.....

salwana nordin @ che'wa said...

hhhhhaaaas...hari ni baru start melaram..ambik berkat hari jumaat..

cantik ke beg tu lieya?aku tak pandai sgt design2 yg lawa..mana yg aku tgk bole sumbat segala mcm nak nenek trus beli kkkkkaaaa

i'm fall in love dgn coach u!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...