CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 10 October 2012

di rumah saje..

Assalammualaikum..

Ok hari ni kita ceria2 kan diri sikit ye w/pun kepala pening sebenornya hhhuuuu...

Smalam tido tak brapa nk lena sbb awatif pun tak lena..asyik terjaga je kejenya..bangun duduk bangun duduk pastu nangis2 cari ketiak aku nk tido!

Yes dia mmg ske cari ketiak maknya kalo nk tido :)..lg b'peluh lg best gamaknya hhhhhaaa

Ok la..jom jenguk2 aktiviti kami di hari minggu aritu..

Minggu ni pun tak kemana2 due to anak2 sakit kan..in fact nk berjalan ke pekan pun aku adalah super duper malas so jadilah kita surirumahtangga sepenuh masa...ewahhhh..mcm tak biasa kennn..

Menengok en. abang memasang bidai *deco lg fuhhh*..ya aku cuma pemerhati, penolongnya tak lain tak bukan hadi ler, tolong pegang tangga, tolong ambik skru, tolong ambik drill, tolong adjust2 bidai..*abaikn keseksian bontot dia tu hhheee*


Mmg sengaja tak tolong apa pun sbbnya tukang sapu habuk2 drill tu kang akuuuuuuuu jugak..lepas segala kerja2 menyangkut bidai setiap pintu selesai turn aku plak spring cleaning..


T'ari masuk ke dapur lah kita..bagi perut anak3 dan bapaknya kenyang...dah kenyang jangan meragam ye! bapaknya time ni terpaksa jumpa customer so lambat sket baru balik :)



Petang plak 'memaksa' anak2 belajor..kena paksa ok!kalo dibiorkn channel 611-616 tu mmg depa je conquer..

Lagipun si hadi tu minggu depan dah start exam..kau kena la buat latihan nak oooiiiiii..apa ingat besok soalan 'ceritakan perihal katun kegemaran anda?'


Si kakak tu eksyen je..tulis kejap2 pastu makan pastu main..tu siap bekalan cucur ikan bilis cicah sos..time ni adik tido..tak sihat kennnn..

**pening kepala sbb asyik menyedut flu wawa hhhuuu**

2 comments:

lieyalatif said...

mmg rajin laki ko pompuan...ade ajek kejaan die nak buat yeak....betul2 tu, biasenye lepas tu turn kite plak nak menyapu2 ...so better simpan tenaga stenbai hahaahahaha....

e'eh aku nampak angklung laa...sape yg main tu wey.....cer setori sikit....

salwana nordin @ che'wa said...

Hheeeee..lately dia mmg rajin plak nk deco itu ini..tsu2 je ada je idea nk cantikkn umah..

Aku ni ikut je..malas nk bising dah sbb camna pun last aku jugak yg mengemas hhhhheeeee

Oooooo angklung tu asben kita beli..dia mmggggggg suka menyimpan benda2 ni yg buat aku rasa umah mcm muzium huh!

Mainnya tak reti tp suka denga bunyinya..mujur hadi reti main..kt sekolsh dia ada blajar..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...