CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 9 September 2012

hari minggu kite :)

Assalammualaikum...

Hari minggu tak kemana2 pun..raof takde ke KL atas urusan keje, aku tak ikut sbb dia bawak kawan2 so maknanya ada la hal mustahak kennnn..tinggal kami anak beranak di rumah aje..

Kerjaan aku mcm biasa lah..menghabiskn kerja2 umah yg tak penah abis tu ha..hhhuuuuu...raof pegi pagi sabtu, esok baru balik :)

Tapi lepas subuh dia dah siap2 belikn roti canai dan bahan2 mentah..bahan2 mentah sama je mcm minggu lepas cuma ada tambahan kentang, udang dan sotong hhhhaaaaa..nasib la segar bugar smuanya :)

So menu of the day kita ialah...kari ayam, cendawan goreng dan sayur sos tiram gitu..

Jelingan 'manja' seorg abang kt adik2 yg suka nau buat onar..hhheeee

Simple aje menu kita kata makan b'4..eh selalu pun gitu jugak, menu tak gempak mana pun hhheeee..

Lepas makan solat, bebudak3 ni mmg kena paksa rela baca buku, tulis menulis..hari tu sepanjang hari aku tak pasang TV pun..

Dgn aku2 skali tak tgk TV..aku no hal..byk benda aku bole buat :)

Dah settle smua, petang baru anak3 bole tgk TV hhheee..kejam tak ibu? eh kejam tak kejam lah kan..bila dah mengadap kartun kang satu hapa tak buat..nak2 si hadi!

Ingat baba takde bole buat soka ati..no..no..no..dgn ibu lg teruk rasanya hhheeee..

Utk malam aku tak masak..lauk kari ada seketul lagi, nasi ada sket jadinya aku pegi ke pasar malam bawak anak3 ambik angin..

Jadilah ye buat lapik perut :)

Hari ahad pun tak kemana2..big boss letih lor! 



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...