CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 22 May 2012

WW..nak jugak :)


Lama tak b'wordless wednesday **oh my english!**

Setiap petang hari bekerja beginilah..makan b'4 saje..bapaknya mcm biasa..sibuk hhhuuuuu

Kalo maknya malas nk masak atau bosan dgn menu yg sama baru gigih bawak ke kedai makan..

Selagi tak t'balik meja makan tu ok, kalo kerusi dah naik meja, korang bawah meja, sebelum maknya pulak naik hantu sila pulang ke pangkal jalan ye anak3 ;P...

6 comments:

lieyalatif said...

Fuh lieya surender kuar mkn ber4 tanpa hubby... Tunggang langgang dibuatnye meja mkn wakakaka.....

Tabik spring laa kite ....

salwana nordin @ che'wa said...

hhhaa...maunya tak tunggang langgang lieya..

selalunya awatif yg buat hal..kakak ngan abang tu bila makanan sampai otometik bole tekun makan..

si awatif...makanan sampai ke, belum sampai ke..macam tu jugak hhheeee..

kdg2 mmg terpaksa lieya..terpaksa diberdikari sendiri wahhhhaaaa...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sama la lieya,
jrg makan kt luo tanpa asben..
wlpn anakku sorang, mommie x larat nk lyn karenahnyer..
suke ben ngetest jamban restoren..
eeiii, dh la makdie ni kaki penggeli..;-p

salwana nordin @ che'wa said...

anak dah 3, biasa dah kot leily since anak sorang..biasa ditinggalkn krn kesibukan asben hhhuuuuu..

maknya terpaksa ligat sket, kalo tak anak3 tak makan kang hhhhaaaa...

kalo hari minggu seronok sket sbb asben ada masa :)

Liza Razak said...

mesti seronok diorang kalau dapat makan kat luar..hehe

salwana nordin @ che'wa said...

diaorg ni janji dpt keluar mmg seronok aje hhhheeee..yang makpak terpaksa menahan kesabaran dgn peel bebudak ni hhheee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...