CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 21 April 2012

sabtu di rumah

Hari ni tak bawak ank3 ke padang sbb masing2 mood malas..:)

Aku sakit perut, perut buncit mcm peknen 3 bulan..hhhuuu...tengah menyapu kt luar tiba2 'cik P' dtg...ooooo patut ler mood kelaut je 2-3 hari ni hhhheeee..

Anak3 sila jgn buat perangai...haiiippp!!!

Sbbkn tak kemana2 makanya pagi tadi sempat la aku buat b'fast mee goreng saje..


Bagi budak tecit ni makan dulu..kejap lagi nk bagi tido :)..saja tak pakaikn baju, badan b'peluh2..bagi kotor2 dulu baru mandi!


Badan tak larat sgt rasa hari ni..nak masak t'hari pun tak tau menu hape..hari ni raof beli ayam, ikan keli, sayur2..ingat nk bakor keli tp bila buka petiais tiba2 nampak tempoyak plak..

Elok benor le tu..kita buat gulai tempoyak ikan keli senang...pastu ayam goreng berlada dan sayur sawi tauge..

Eh resepi ayam berlada tu dah penah buat sekali..so ni 2nd time..ni pun resepi orang so kita try aje, dia bagi :)..kalo sapa2 yg nk try bole ambik resepi disini..eeewwwahhhh..






Lauk2 smua dah abis pun..malam kang biasanya aku masak sempoi aje..nasi goreng sudah..kalo malas pegi je pasar malam kkkeee...

Jap gi ingat nk ajak raof gi KAMDAR..cari kain la apalagi tp rasa mcm tak larat plak..actually dr aritu tak dpt2 lg kainnya pun..heran aku payah beno nk jumpa!

Aku ngan gegurls dah ada, lelaki2 itu je belum ada..pastu ingat nk tambah 1-2 lg kain utk alya..sbbkn dah sekolah so boleh lah tambah koleksi baju kurung utk dia :)..

Mmmmmm...apa aku nk bebel lg?

Oh ye skang aku duk dlm bilik hadialya sorang2..layan blog..anak3 ngan bapaknya..aku dengo dah mcm tarzan dan anak3, t'jerit2..marah pun jerit, b'lawak pun jerit..ate canne???

Last aku dengo dia pasang C106 oasis..suh anak3 b'zikir..hhhhheeee..bagussss...aku malas nk layan kata takde mood kan hhheee...

Lantak kome lah ye..

Eh bole ending camtu??????????


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...