CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 30 March 2012

miu miu maroon saya :)


Hadiah utk diri sendiri :)

Beli sendiri, duit sendiri ye :)

Minggu ni minggu letih **eh tiap2 ari letih :)**so ingat nk beli s/thing, reward sbb berjaya jd supermak katanya..

Ok la tu kan sebulan sekali, kalo ikutkn hari2 letih, hari2 reward utk diri sendiri...bole??memei nk kena lempang sedas!!!hhhee

Jalan2 cuci2 mata online tiba2 t'bekenan, t'beli, dan t'senyum..*wink*wink*wink*

Beli dr kawan fb..masuk ni dah 3 kali beli dr dia..alhamdulillah biasanya apa yg aku tgk, itu la yg aku dpt :)

Kali ni selera dgn beg kaler maroon plak..lama dah tringin kaler ni..b'kenan plak dgn brand miu miu *bukan ori** so hantam saja la labu :)

Kasut merah, h/bag merah, baju merah..memei carik pasal nk kena cium ngan lembu je lah!hhhaaaaaaaaaaaaa

Ko mampu???

**sapa yg nak usha utk beg raya, bole search fb noura butik ye..tq**

2 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

comel2..
lely br je dpt enbeg free dr asben awl thn br ni..
sy x reti nk beli enbeg, sokmo asben la yg beli..
yg saya kenan sume bleh thn gok rege die.. sbb itu die yg tlg beli.. heheheh

salwana nordin @ che'wa said...

hhhee..tq

asben saya ada gak hadiahkn h/bag tp kdg2 bila nafsu m'beli dtg mula la mencari sendiri hhheee..

ni dah beli baru bgtau dia, kalo baru nk beli nnt dia ske bebel2..hhhaaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...