CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 6 March 2012

last MC


Assalammualaikum..

Hari ni last MC so kita guna sebaiknya ye..ye..ye..

Alhamdulillah beransur baik so kita turun dapur la..kesian anak3 dan bapaknya 2-3 dah makan t'ari lauk kedai..


Masak gulai lemak ikan talapia, ikan bilis goreng (utk aku,selera masih kelaut), ikan goreng dan sambal telur :D..rezeki jugak arini sbb raof balik td bawak lg 2 lauk ngan nasi minyak mak ndak bagi :D

Hari ni duk ngan awatif, pagi tadi sambil dia main2 kt luar aku mengemas,menyapu,menyidai kain,menyiram pokok2 bunga..seronok jugak bila peluh kluar..tp tu la bila dah bole b'gerak sket mula tak sedor diri badan tu sakit..

Raof pun tak bagi paksa diri tp aku ni cepat runsing kalo keje umah tu tak abis so tawakal aje la..

Lepas mandi dan tidokn dia,aku kemas dlm umah plak,pastu mandi,masak bubur dan sedia bahan2 yg patut utk masak..

Petang ni plak duk ngan gegurls,lepas makan adik aku tidokn,kakaknya takmo tido, tgh menconteng buku..lantakkkn as long as tak bising takpe..abang hadi aku suh ke sek petang, dah 2 hari tak ke KAFA..esok pun periksa subjek PJ ngan Muzik je..

Hujan lebat kt luar tu..kalo tido pun syok ni tp :P

**hai la esok kembali rutin menguruskn budak3 tu ke sekolah,sonoknya duk umah :)**

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...