CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 14 February 2012

kisah malam semalam



Apa kesahnya ye?ada kome kesah ke?hhhhaaa...

Kelmarin hadi request nk bawak nasi lemak ke sekolah..actually banyak kali dah cuma aku malas tahap cipan nk buat..nk bangun awal mmg berat nau mata ni ha..dasar pemalas!

Pastu smalam mood rajin dtg makanya meh kita check it out ada tak bahan2nya...ikan bilis x de,telur abis,timun pun nan ado!nasib la cabai kering,santan ngan daun pandan ada..tu pun daun pandan kering duk dlm peti ais tp bole guna lagi!

Ok takpe..petang tu lepas keje kita beli la ye :D


Hadi belajo,alya mcm biasa menyibuk dan menyemak ngan abang..mujur la awatif tido awal,lepas maghrib aku tgk dah meraban2..elok tido ye dik oi!

Aku masak sambal bilis dan rebus telur malam hari senang sbb esok pagi bangun masak nasik aje kan :D..

Kisahnya tengah baik punya menumis sambal tiba2 gas abih..time aku semangat nk masak time tu la jugak abih gas ni kan..sajer!

Text raof *kebetulan dia tak ada ke ipoh*..ty dia lambat ke cepat balik..spt biasa LAMBAT!wwaahhhaaaa...bagus!

Sbbbbbbbbnya........aku tak reti tuko kepala gas!kemon la...

*sila gelak secara b'jemaah ye,mak tak kisah nok!*

Aku bukan apa kawan2..trauma dgn oven dan dapur aritu yg meletup!mana yg melibatkn benda2 alah tu mmg aku takut :P

Jadi ke tak sambal bilis aku?alhamdulillah akhirnya lepas b'peluh2,terketaq2 tangan menukor tong gas siap jugak :D

Moralnya: aku bila keadaan tertekan baru pandai nk b'dikari!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...