CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 12 December 2011

kadang2 si dia ni rajin jugak :D


Tadi balik keje tengok umah dah b'kemas..siap b'kapet baru hhhhaaaa..tv hall pun b'kemas,dapur jugak...raof punya keje la ni..

Pantang benda tu baru beli kejap2 tu nk disusunaturnya :)

Lantai pun siap b'mop lg..padahal keje mengemop la plg dia meluat :)

Kalo ikutkn dia sampai aje umah dr melaka nk susun bagai..ohhhh tidakkkk nangis mak ok!badan penat!

Dalam kete dah fenin2 duk pikir umah yg macamhapa,badan still penat lg,uruskn anak3 lg,dgn raof outstation lg..apakah????

Alhamdulillah...keje2 telah diringankan :D..cuma baju bajan dan bilik hadi je kena settle tp mlm ni kemalasan lagi so esok2 aje la ye hhhhaaa

2 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sejuk mata mandang kalo blk kemas ghitu kan..
hehehhe..
nk blk umah pun bersemangat..
sy kl asben cuti n duk umah,
makin berselerak dua banak tu duk berkubang!

haishhhhh!

salwana nordin @ che'wa said...

bukan saja mata,hati pun sejuk :D

asben saya tu kalo b'selerak sgt slalunya dia tolong kemaskn,kalo selerak sket2 tu dia mmg malas hhhee..

kdg2 aje rajinnya leily tp camna pun kita hargai la ye :D..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...