CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 4 November 2011

sihat sudah..alhamdulillah

Salam..

Dah beberapa hari x menulis apa2 kt sini hhhuuu...ada yg merinduikuuuuu :D

Saya dgn tiba2nya demam :(..ingatkn lepas makan ubat aritu dah sihat,demam pun x dtg balik rupanya Allah nk cukupkn 2 hari sakitnya..

Hari pertama aku x klinik just makan panadol aje..tu pun raof dah bising2 ajak ke klinik,aku MALAS giler..ingatkn nk berehat2 aje dirumah tp x ada maknanya kalo ada anak kecik,last2 gi umah mak,w/pun mak x jaga anak2 tp at least mak bole masak :D..

Hadi hari pertama baba uruskn,sekolah petang baru aku ambik..

Hari ke2 baru gi klinik sbb demam tinggi,rupanya tekak dah merah,dpt antibiotik alhamdulillah sihat :D

Adik awatif pun tiba2 demam jugak,x tau la nk tumbuh gg atas ke,nk ringankn badan ke,nk mengada2 ke..eh yg tu biasa kkkaaaa..yg pastinya aku x tido jugak hhhuuuu...

Banyak crite pending..

# nk share resepi kek lagi
# kisah hadi ngan lukanya
# kisah alya ngan buku tulisnya
# kisah raof yg sibuk m'hias umah x sudah2

I'Allah entry akan menyusul sikit2 ye..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...