CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 18 October 2011

update sket pasal kenduri

Hari ni nk m'gedik cite pasal kenduri aqiqah dan naik buai ble?

Belum lagi buatnya...i'Allah akan dilangsung pd 22/10 ini :D..dah besor sgt si awatif tu baru la kami ni t'hegeh2 nk buatnya..sblm ni banyak sgt hal yg x bole dielakkn :D

Kali ni buat skali ngan kazen dia almas(my sil's doter) lahir 2 bulan lepas awatif aje..utk yg ke3 ni kami buat umah mak mertua saya sbb mak b'hajat nk buat :D

Time hadi dulu umah mertua,alya buat kt kg Kedah..smua buat lepas abis pantang,awatif je special dah bole tegak b'diri baru nk naik buai kkkeeee...

Aku x la b'hajat nk naik buai sbb awatif dah beso kan tp mak jugak b'hajat hhhhaaaa...smua hajat mak kan..tp aku x kisah pun janji selesai apa yg perlu diselesaikn..i'Allah..

So utk menyenangkn smua org kita sewa aje buai tu :D..malas aku nk pikir2 camna nk gantung,nak hias..**padahal x pandai langsung! kkeee**..actually utk jimatkan masa :D..

Tapi x tau la anak2 tu..masing2 dah besor..ntah diam ke x duk dlm buai hhhuuu...x pe p'laman yg menarik tu!hhheee

Goodies my sil dah sponsor..kenduri kendara,kambing,jemputan ayah dan abah dah arrange..

Apa tema?sebelah aku PUTIH PINK gitu..sebelah sil mgkn BIRU PEPEL kot..

Oh ye..pd kawan2 yg ada di kuala dan yg kenalan jemput dtg umah mertua saya ye :D

Will update aqiqah's ceremony later..i'Allah

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...