CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 10 October 2011

meletup lagi!

Dapur gas tanam aku pecah!fobia utk kali ke2..


Kejadian minggu sudah..hhheee..nampak benor cite dah basi kan :P..hari yg sama aku nak ke spa tu la!

Kejadian waktu subuh bole..aritu mcm biasa la bangun subuh,masak air then gi solat..tgh b'doa je aku dengo bunyi b'dentum jatuh pecah..ah sudah apa benda plak ni!

Raof b'gegas ke dapur,punya la dia riso kot2 awatif ke jatuh kena hempap ke apa..mana x riso atif aritu bangun awal kul 6 dah bukak mata..kejenya merayap2 la :D

Dengan cerek still atas dapur,api still menyala...kelam kabut jap raof..aku mmg x sentuh la..fobia dah dgn oven yg lama!

Tutup api,bukak kepala gas..kaca jgn ckp la b'taburan merata2..satu keje plak pagi2 aritu vakum..sib baik cuti!

Ntah nape la tiba2 pecah..nak kata ada benda jatuh x ada plak..dah sampai ajalnya kot..hampir 6 thn kot p'khidmatannya so letih dah hhhhaaa..

Dah kebetulan cuti kami pun gi la survey dapur baru tp skang harga kalo x mahal x sah kan..sbbkn budget x ada lg utk bulan ni maka kita cari alternatif yg murah sket sementara ada rezeki nk beli lain :D


Cantik x dapur baru kite..cantik ler sgt kkkkkaaa..cap butterfly lg!ko ado hhhheee..

Ok la tu janji bole masak udoh!

2 comments:

kekwa10 said...

dapur biasa ni pon ok je.ade jugak xeloknye dapur kaca ni ek?xpenah pulak aku tepikir die bole pecah.bahaye giles.ce imagine kalo mase tu ko tgh masak.nauzubillah tol.aritu aku tanye cine,kalo dapur biasa bole tanam x,cine ckp bole,buat ruang dalam sikit utk tpt letak dapur biase tu.

salwana nordin @ che'wa said...

nama lg kaca ct..kalo lama2 pecah gak..tu la mujur la bukan tgh masak,pastu raof pun ada kt umah sbbnya esok dia dah ke Johor hhhuuu..kalo aku sorang2 x tau nk ckp la :(

buat masa ni aku dah malas nk tanam2 dah rasanya..pakai apa yg ada je la..hhheee..

lubang yg ada tu mmg x muat utk dapur biasa,kena korek lain kan tp maleh aku dah..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...