CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 13 October 2011

burung marah

Sejak ada game angry bird ni kemain merata2 org duk jual brg2 burung marah ni! aku ni bukan la p'gemar tegar benda2 alah ni..

Kalo kt umah tu raof,hadi ngan alya la..

Setakat ni koleksi angry budak2 ni t-shirt dan beg aje..t-shirt tu pun chu da depa yg belikn,beg plak raof..aku pun ado jugak :D


Ni ha kepala burung hitam..ntah hape namanya aku x ingat sbb hadi dah kabo aritu..

Actually ni suprise si raof ketika is3 sdg merajuk mintak pelempang kkkkaaa...aku ni kuat merajuk,pemujuknya raof la,kalo dia merajuk harem aku nk pujuk..bole?hhheee...no good!

Dia ni setiap kali nk pujuk aku mesti bg segala mak nenek patung..macam la aku ni minat sgt ngan benda2 alah ni!tp bila dah buat suprise tu cayor gak ati mak nak! T__________T

Nnt aku buat n3 smua koleksi patung2 hasil merajuknya si is3 kkkeee...

Back to burung hitam yg sweet tu..aku tanya raof..

aku: ngape beli burung itam ni,kan byk lg kaler cantik2
dia: bila tgk burung ni,mesti ingat kt abg
aku: x nampak apa pun(bg hangin)
dia: ye le,abg kan itam,pastu mata pun sama,ada eye-back,idong pun beso cuma x kaler kuning aje..
aku: :)
hok alohhhh...kesiannyaaaaaaa...padahal aku dah gelak2 guling2 dlm ati..hheee

**awatif mula2 takut giler bila tgk burung itam ni,siap nangis,sib baik x takut tgk muka bapaknye..hhhaa..kata tgk burung nampak baba kan :D**

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...