CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 14 August 2011

stand up dear!

Ni la aktiviti awatif skang :D..


Memanjat nak b'diri..since 4 bln lg aku tgk sgt2 aktif la ini budak..aku rasa progress dia sama mcm kakaknya alya..korang x caya lg? sila baca eh..hhheee..sebaya tu..6++


Kalo x panjat kerusi meja,badan kami pun ok,nak2 badan baba yg b'bukit (perut maju hhhee) itu :D

t'paksa pegang takut t'lentang

Aku ni melarang pun tidak menyuruh pun tidak..janji keadaan tempat dan dia tu selamat kita ikutkn aje..kalo dah terang2 x selamat baik diselamatkn sblm t'jadi sst yg x selamat hhhhaaaaaaaaaaaaa...

Budak tgh nk m'besor begitu la..

Buat la nak oiii janji kamu sihat dan aktif selalu!..Alhamdulillah..

5 comments:

Naimah SiDiK said...

cepatnya Awatif!!!... sama cam Qayyim dulu2 tp 8 bulan br start berdiri n terus berjalan.. hihi kira hero yg agak berani!!>. 6-7 bulan dah mula meniti kat sofa. seingat nad kan sampai patah la walker yg dia guna dulu coz melompat lam 2.. huhu

Qisya ni br leh tarik badan. ada la kerap2 gak angkat kaki n badan tp setempat je la,... tgk dia wat 2 dah cam exercise setempat plak!!/.. hahaha

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pasni siap le mama die..
awatif tolong simpan n kemas sama naik ler..
heheheh, jaga2 mommie.. ;-p

salwana nordin @ che'wa said...

nsd..hadi x ingat progress dia tp alya ingat sbb ada blog eeekkee..x pe sket lg laju la qisya tu,bambam sgt hhheeee

salwana nordin @ che'wa said...

ha'a la leily..mmg langkah b'jaga2 hhheee..bulan puasa plak dia makin aktif..ibu dah kurus kering rasanya hhhee

Naimah SiDiK said...

mmg C'wa.. berat tang pungung ngan paha daaa.. cian plak tgk dia menarik cam SEKSA sgt2.. hihi itupun kan main lasak dah la nie.. jenuh kepung kiri n kanan.. plak2 pantang tgk abg dia makan.. serbu jaa... hihih

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...