CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 23 June 2011

i x sihat la hari ni hhuuuu

Hari ni MC..tekak ada jangkitan so bengkak dan merah sket..

Actually sakit tu mlm smalam baru dtg,sblm ni sihat walafiat je..alhamdulillah...x demam,x batuk,x selsema tp tekak belah kanan sakit sgt so aku suspect s/thing wrong s/where..

So x leh jd kena jumpa doc jugak..doc suspect aku allergic dgn s/thing like chemicals,mkn masam2,pedas2 dll..rasanya sblm ni smua benda aku bedal..nak2 benda pedas..lg pedas lg uummphhh..alhamdulillah x ada apa2 pun...cuma masam tu mmg kureng..aku agak t'cium toner kot...

Doc pun kebingungan last2 dia kata mgkn faktor cuaca..kan senang...x la susah2 aku nk pikir!

Hari ni doc suh mkn bubur nasi je..mula2 mkn ok la pastu x leh tahan LAPOR giler..cari nasi jugak kuangkuangg..tp mkn lite2 aje la..nk telan air liur pun sakit ni kan benda2 keras camtu..

Dan skang badan rasa amat letih sbb w/pun MC rutin harian tetap b'jln mcm biasa,no rest..lepas mkn ubat mata pun mcm lalok aje ni ha..lgpun rasa mcm nk demam je :(..ingat malas nk buat apa2 keje mlm ni tp baju2 masih x b'sidai...aaaarrrrggghhhhh...

Mujur la ada alya peneman aku setiap mlm :)..kalo dia x ngantuk mmg mengekor aku nk tolong mana yg patut tp byknye yg x patut..menyemak lg mlm2 hari ada la!

Adi..mcm biasa kena paksa rela la tido awal..sok nk sek ma...

Atif kalo x merepek2..dia tido cepat,plg awal 7.30..plg lambat kul 9 gitu..alhamdulillah...

K la mata sudah nk tutup ni..gud night 'tawan..tawan'(versi alya)

6 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ghajinnyer anak dara die..
sib bek kite takde anak teruna, kl tak konpem makcik masuk minang.. heheheh
neway, moga cepat sembuh laling!!!

Naimah SiDiK said...

bagusnya alya.. kecik2 dah pandia nolong ibu eiks.. heheh good gurl dear!!.. sejuk ibu ngandung nie... hehhehe

Wa p la clinic.. nad ckup risaw kalau kita yg demam.. plak2 ngan anak kecik nie kan.. tkut mudah berjangkit..

salwana nordin @ che'wa said...

Hi leily..rajin sbb malas nk tido hheee..lg kita x masuk tido lg tu la mengacau heehee..

tq dear..

salwana nordin @ che'wa said...

nad..dia ni keje ngarut2 pandai la..hehee..tp stiap kali nk sidai baju mmg dia rajin tlg,kdg2 saja teman kita sidai,dia main beskal :D

I think I write said...

Bagusnya alya tolong... Amani nak gak nolong tapi......... byk yg susahkan kita balik.. Last2 as tak bagi ikut kuar... lagi pun byk nyamuk kat luar.. Dia takut swaiper sama (musang dlm cite dora)

salwana nordin @ che'wa said...

actually sama la as..nolong pastu kita yg kena betulkn balik :D..x pe janji dia nk buat jgn dihalang2 sgt :D

alya ni pantang dengaq bunyi grill b'lari trus ke kita,kalo tutup pintu pun tau bukak..kdg2 kalo x tolong sidai kain dia gi main basikal :D..

budak yg x makan saman ni ha heheee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...