CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 31 May 2011

beautiful premium la sgt...

Kemain jeles tgk adik2 b'main badminton time ni..aku ktne?kt dlm umah tgh buai awatif hahahaaaaa..skang ni nk b'senam lebih2 pun x leh lg rasanya maklum la perut ni x brapa nk baik lg so kita tunggu lg 2 bln gitu heheee..padahal malas nk mampos!


Nak bawak diri ke padang pun x ada masa sbnrnya..kalo time hadi sekolah lg la,mmg x ada masa..bla..bla..bla..sampai umah kul 7.00ptg, kdg2 lepas maghrib baru balik umah..ingat tunggu awatif besor sket la,kalo dia bole duduk x apa dah..dudukkn aje kt padang nnt..abg kakak x apa dah besor kan..kan..kan..

Kalo bf slalunya berat cepat turun tp lemak2 tetap ado!mcm kes aku gak,npk mcmmmmmm dah kurus tp lemak kt perut ni mana ko nk simpan hahahaaa...

Kalo korang jenis rajin b'senam @ b'diet secara t'atur ok la..aku ni niat lepas pantang nk aerobik tau..hambik aerobik kau!!tp ya ado..tu pun nasib baik pasang niat,dpt la pahala niat kan hahahahaaaaaa...


Baru2 ni raof belikn aku set underwear ni..aritu bgtau pasal Premium Beautiful yg tgh hangat kt pasaran skang ni kan..nk beli benda alah tu sampai ribu riban x dapat la mak..raof ckp baik bayor duit muka kete hahahaaa..

Last beli set ni la..murah aje RM50.00 dia beli dr kawannya,aku x kisah pun asal bole pakai udoh hahahaaa..so skang dah pakai pun..ok jugak tp cam biasa la set saiz S tp badan saiz M..hazab la kau!!!heheheee..

Dah abis pantang ni bole la pakai ketat2 sket,aritu x bole nk b'bengkung ketat2 so badan & perut x brapa nk kemas,jd set ni harap2 bole bantu ye..ye..ye..

p/s saya x nak terlalu kurus @ terlalu gumuk..biasa2 aje udah janji sihat walafiat..i'Allah..


2 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

kite pn lama gak tak turun padang..
lemak pn dh tepu agaknyer.. heheh
sy pn ada gak bli girdle yg murah aje, tp malas plak nk pakai..
cerewat!!!
kalo nk buang air ke hape, pyh plk nk melolos sumeyer.. hahahahah

salwana nordin @ che'wa said...

hahahaaa...sama la kita npk je kurus tp lemak kiri kanan :P

mmg cerewet sket la kalo pakai nak2 time kencing tp sbb nk cover baik punya so gigih la pakai heheheee..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...