CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 20 February 2012

hari kemalasan sedunia :(


Hambik 1 dunia dah tau kau mmg pemalas!kkkeee...

Mak x kisah noks!

Cuti hari minggu aritu la..ntah ngape apa benda keje pun aku x buat...nk kata gg sakit,x sakit dah..tp mgkn ditakdirkn hari tu hari malas aku kan,nk buat camno...bole???kkkeee...

Masalahnya selama hari ni pun rajin ke???? hhhhaaakkkkktuuiii...

N3 lepas pun gagah jugak la tulis malam hari sbb dah lama beno duk dlm draft,kalo ikutkn x bukak langsung lappy..kata hari malas kan hhhhaa..

So meh tengok menu malas oleh pemalas mcm aku ni ha..


Hari sabtu raof x ada,katanya nk gi tgk ceramah UAI..kul 12 dah gerak ke ipoh trus ke lumut..jadinya masak apa yg ada..


Hambik!mmg apa yg ada je..sardin tin dgn ayam goreng..sadin kemain banyak..ada 6-7 ekor halus2..yg makan aku sorang aje..alya ngan hadi mmmmmm..mana x muntah sadin aku!

Ayam goreng tu pun gigih goreng ngan tepung rangup,kalo ikutkn garam kunyit sajo tp sbbkn dah abis baru hegeh2 guna tepung rangup tu kkkeeee....

Hari ahad punya menu lg best! nah nasi goreng hailam makan t'ari..kau ada?..rajin sket aku dadar telo..rajin sket lagi ada cili kicap..kalo malas giler mmg nasik goreng je t'kontang kanting!hhheee


Malam?lg lg best!makan BURGER :)..

Ingatkn hari minggu tu je malas..rupanya bawak ke hari ni hhhuuuu..sudah la smalam awatif ngan hadi demam..aku ngan raof x tido lena..dia ngan hadi,aku ngan awatif..mujur alya x sakit..aku MC

Alhamdulillah skang dua2 dah baik :D..

Dapat la selesaikn keje2 umah yg b'tangguh akibat kemalasan aku hhhuuuu...hari ni x masak pun,lepas ambik alya dr sekolah trus 'masak' kt kedai kkkeee..malas kan?kalo dah suh kedai yg masak kemain beli mcmkn jin nk makan sudahnya m'bazir hhhhuuuu..padankan!

So kali ni aku tak t'gedik2 la ye nk share resepi..menu pun mcm mintak pelempang je ada hati nk share kan kkkuuuiiii

Eh minggu depan kita dah rajin..hhhhaaaaaaaaa..*ok sila jgn percaya*

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...